Kyselyn vuoksi laitan nyt hartsilapset foorumille tekemäni ilmoituksen myös tännekkin. Tämä on suora kopio joten älkää ihmetelkö.

Tiedän että tuntuu kaukaa haeteltua, mutta yritän nyt kumminkin.
Okei olen päättänyt päästä eroon FairyGardenin tiny kokoisista nukeistani, koska haluaisin hankkia isomman nuken heidän tilalleen ja en voi sitä hankkia ennen kuin olen saanut kokoelmani suppenemaan. Ja varmaan pää syy myöskin on se että käsittelen niin paljon enempi mielelläni Fairylandin puki pukejani. Siis kyseessä on jo lähes vuoden vanhoja nukkeja eli nukeissa näkyy että olen käsitellyt niitä. Eli joko pientä kellastumista tai likaantumista on näkyvissä, en osaa sano kumpaa on kun en ole koskaan yrittänyt pestä niitä ja tuskin uskallankaan...XD. Kuvat ovat tuoreita eli niiden pitäisi kertoa millaisessa kunnos ovat...


Tässä infoa:

Kuva
Malli: Tiny Hexad
Väri: Ivory white (mitä ei tietääkseni ole enää DD-Annella, korjata saa jos olen väärässä)
Pituus: 10cm
Muuta: Nuken mukana tulee tietysti silmät. Nukke on ollut minulla jo vuoden.
Hinta: 65e.

Kyseltiin vertailu kuvaa puki pukin kanssa joten pistän sen myös tännekkin.
Kuva
Jos haluaa livenä nähdä/tarkastella nukkeja niin eikun viestiä vaan...

 

This thing you can find in DOA´s foorum...